...O COM LA TRAMUNTANA, LA LLUNA I LA MAR PODEN AFECTAR A LES PERSONES.

divendres, 6 de juliol del 2012

SLOW BLOG...

A partir d'aquest moment aquest blog s'adhereix al moviment slow; una nova cultura del temps...que desafia el culte a la velocitat; exalta disfrutar i assaborir la vida amb calma
Si s'aplica a l'educació, al menjar, o al sexe..perque no als blogs??
Anireu veient petits canvis al blog, que espero em permetin poder gaudir mes del meu temps aquí i treure-li mes partit
Per tant declaro inaugurada l'etapa SLOW...



40 comentaris:

  1. No acabo d'entendre de què va això de 'slow', l'únic que em ve és que vas de vacances i el blog baixa de ritme... si no, ja ho anirem veient.

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajajaj..no xexu..encara les hi queda molt a les meves vacances en realitat
      pero em costa trobar temps per repasar tots el blogs i no en gaudeixo prou..i no em fa res baixar el ritme, (que ja es prou baix) si amplio la lectura i les visites als altres blogs
      aviam..de moment he posat traductor i he canviat el format dels comentaris per si m'es mes facil i rapid
      ja saps..renovar-se o morir
      que descansis, xexu

      ;-)

      Elimina
  2. Això hauria de fer jo, que m'hi passo hores per aquests móns!!... massa, massa...

    ResponElimina
    Respostes
    1. massa mai, assumpta
      s'hi pasen estones molt maques i enriquidores
      o nooo???

      petons de sargantana

      Elimina
    2. era per dir-ho discret..jejejeejjeje
      pero tens raó

      no hi millor manera de gastar-les

      un bes.

      Elimina
  3. Sempre associo la paraula "slow" amb la música lenta.
    També he sentit parlar del "Slow Food", un moviment en favor del menjar sa, dels aliments i estil de vida naturals. Ha de ser el contrari al "Fast Food".
    Però mai he sentit parlar de "Slow Blogs" ... això és una creació teva! Et felicito.

    Bona nit Sargantana :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. pero aviam..senyor Pere
      s'hi apunta o no??
      nosaltres al nostre ritme eh !!

      una abraçada lenta

      Elimina
  4. Bennnnnnnnnnnnnn pensaaaaaaaaaat Sargantaaaaaaaaaaanaaaaaaaa!
    De moooooooment, esl caaaaaaaaanvis moooooooooolt béeeeeeeeeee.
    Com pooooooooooots veuuuuuuuuuuure,a miiiiiiiiiii tambéeeeeeeeee
    em vaaaaaaaaaaa lo deeeeeeeeeeel movimeeeeeeeeent Sssssssslooooow!

    Besssssssssssssseeeets mooooooooooolt relaaaaaaaaaaaaxaaaaaaats!!
    I booooooooooooona niiiiiiiiiiiit, ninooooooooooooona.

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajajjaj
      nomes et falta despedirte amb un..ommmmmmmm
      jajajjjajaj

      estas bojeta !!
      per aixo fem tantes truques
      petons ninona

      Elimina
  5. Molt bé! Jo que actualitzo gairebé cada dia no em podré adherir, no? bé, ja ens explicaràs en què consisteix...hauries d'haver posat l'Slowly de n'Aute :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. espero poguer seguir el teu ritme dons..
      jejejje

      ostres..quina ideia la canço
      l'hi afegueixo..m'agrada tant
      gracies wapa!!

      Elimina
    2. molt millor aixis..gracies!!

      ballem tranquilament?
      es una canço que sempre m'ha posat els malucs en marxa
      jajajajja

      un petonet

      Elimina
  6. M'apunto al slow! Sona d'allò més bé.... a poc a poc i amb bona lletra...

    ResponElimina
    Respostes
    1. el mes bó de tot es poguer anar cada un al seu ritme
      piano..pianoooo

      ;-)

      Elimina
  7. Sigues tot lo slow que et vingui de gust.....però sobretot posa't crema a la cua.....:-)
    Poc a poc i bona lletra

    ResponElimina
    Respostes
    1. aixo si, Joan
      que avui he anat a mar..i he *pillao* de mala manera
      ara si que canviare la pell
      jajajja
      petons a tots

      Elimina
  8. si encara vols anar més a poc a poc,no quedaràs una mica endarrerida?
    ;-)p

    ResponElimina
    Respostes
    1. espero l'efecte contrari Joan
      poder gaudir dels que de debó m'interesen
      no parlo de inactivitat sino de preferencies i intensitats
      soc estranya oi???
      o igual tens raó...casum
      jajajajjajja
      molts petons, enyorat amic

      =)

      Elimina
  9. No sé si m'agradarà aquesta etapa. Em sembla entendre que tindrem menys posts teus per llegir... :(
    En fi, estarem al aguait de les novetats!
    Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. l'ideia principal es el contrari
      seguir molts blogs i no estar per ells no es cap ganga
      diuen que val mes menjar poc i pair bé
      no em vull perdre *la meva gent* de sempre
      ja veurem com m'en surto
      jajajajjaj

      Elimina
  10. Jo també m'hi apunto, de moment encara actualitzo cada dia, però al meu ritme...

    calma i a poc a poc...

    sense presses, si algun dia no actualitzo... no passa res.

    Oi?

    És això? Slowblog?

    Doncs ja estic apuntada!!!!

    ResponElimina
  11. Benvingut aquest nou ritme, cadascú el seu...També m'apunto, gaudir i estar, no és tasca fàcil.

    Abraçada,

    ResponElimina
    Respostes
    1. gens...i darrerament se m'escapaven masses coses
      i no pot esser...

      comparteixo l'abraçada...

      Elimina
  12. "Quiero bailar un slow with you tonight"

    I love you baby! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajjajaj
      com estas bonica
      (ara no se si posar interrogant o exclamació..jajjjaja)

      petonets i somriures per tu, reina

      Elimina
  13. Ben fet sargantana molla a l'estiu, n'hi han moltes tot el temps, amb tot el temps del món.
    Petons lents i "tranquis"

    ResponElimina
  14. els millors petons sens dubte, natalia
    gracies
    ens llegim !!

    ResponElimina
  15. Que bé!!! jo també m'hi vull unir!! ha arribat l'hora de dixar el fast... i començar amb el slow!

    ResponElimina
    Respostes
    1. estupendo..
      a poc a poc...serem molts
      jajajjajj
      benvinguda!!

      Elimina
  16. slow, en educació, ja ho procuro, en amistat, no, en blog...com es fa? vaja, vull dir que faig la lenta fa molt temps, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

    petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. i quina pressa hi ha??
      cap problema, l'important es esser-hi i gaudir-ne
      una abraçada ben forta, Zel estimada

      Elimina
  17. Ai, sí, sí, sí...m'apunto al sssloooowww (només de pronunciar-ho ja sembla que se't relaxen els pulmons ;) i sobre tot m'apunto al teu blog, Sargantana, tot ell es deliciós..

    Una forta abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. si...fins i tot foneticament
      tens raó

      moltes gracies bonica i benvinguda

      ;-)

      Elimina
  18. Jo em sembla que ja fa temps que estic en lo del SLOWBLOG I ara que estem a l'estiu em sembla que encara més...:o)
    A poc a poc si, però sense aturar-se ;o)
    petó

    ResponElimina
    Respostes
    1. cada un al ritme que necesiti, si senyor
      aixo deu esser el bo i millor

      peto tambe per tu

      ;-)

      Elimina
  19. jo també m'hi apunto!
    mencanta!

    petons bonica!

    ResponElimina
    Respostes
    1. quans mes serem..mes riurem !!
      jajajjaj

      a pasar-ho bé !!

      un bes

      Elimina

esplaiet tu també...però amb seny, eh...!